NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA
ASISTENT(I):
Jezik | hr |
Studij | Stručni prijediplomski studij Telematika |
Semestar | 6 | ECTS | 3 |
Vrsta predmeta | Izborni predmet |
Predavanja | 2 |
Vježbe | 0 |
Seminari | 1 |
Praktični rad | 0 |
Ciljevi kolegija
- Cilj je kolegija predstaviti i upoznati studente sa osnovnim konceptima i načelima marketinga te kroz seminarski rad i studije slučaja pripremiti studente za praktičnu primjenu navedenih načela.
Ishodi učenja
- Objasniti osnovne pojmove u marketingu, te opisati proces nastanka i razvoja marketinga i njegovu ulogu u suvremenom poslovanju.
- Identificirati glavne čimbenike mikro i makro okruženja marketinga i njihov utjecaj na tržišno poslovanje, odnosno marketinški koncept poslovnog subjekta.
- Opisati proces istraživanja tržišta, te nabrojiti i obrazložiti metode i tehnike istraživanja.
- Interpretirati koncepte i spoznaje o ponašanju potrošača s ciljem implementacije u marketing strategiju poslovnog subjekta.
- Na temelju ponuđenog primjera iz prakse analizirati problem, predložiti i argumentirati moguća rješenja problema.
- Analizirati i uspoređivati tržišna svojstva proizvoda/usluge, distribucije, cijene i promocije.