NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA
ASISTENT(I):
Jezik | hr |
Studij | Stručni diplomski studij Vinarstvo |
Semestar | 4 | ECTS | 5 |
Vrsta predmeta | Izborni predmet |
Predavanja | 2 |
Vježbe | 1 |
Seminari | 0 |
Praktični rad | 0 |
Ciljevi kolegija
- Upoznati studente s osnovama marketinga te mogućnostima korištenja marketinških alata u poslovanju.
Ishodi učenja
- Navesti i opisati poslovne koncepcije
- Objasniti ključne sastavnice marketing koncepcije
- Objasniti elemente marketing plana i interpretirati primjenu marketing miksa
- Analizirati i interpretirati podatke o tržištu vezane uz vinarsku proizvodnju dostupne iz sekundarnih izvora podataka
- Poznavati i razumjeti osnovne zahtjeve koje poslovni subjekti, OPG, trebaju ispuniti kod izravne prodaje vina
- Provesti i interpretirati jednostavnije istraživačke zadatke iz područja marketinga vina.