Skoči na glavni sadržaj

NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA

Profile picture for user szambeli
dr. sc. socio. Sanja Zambelli,
viši predavač
Vidi profil

ASISTENT(I):

Jezik hr
Studij
Semestar 4
ECTS 4
Vrsta predmeta Obavezni predmet
Predavanja 2
Vježbe 2
Seminari 0
Praktični rad 0
Ciljevi kolegija
  • Prepoznati prilike, izraditi plan poslovanja, te dovesti prepoznatljivost poslovnog subjekta kao odgovor na potražnju.
Ishodi učenja
  • Odrediti svrhu i smisao marketinga te njegovu ulogu kroz nove marketing odnose.
  • Identificirati važnost i utjecaj elemenata marketing okruženja na poslovanje poduzeća.
  • Opisati proces istraživanja tržišta te analizirati ponašanje potrošača na određenom primjeru.
  • Analizom karakteristika i potreba potrošača odrediti adekvatnu skupinu potrošača za otvaranje nove tržišne niše.
  • Kreirati  jednostavan marketing plan koristeći elemente marketing miksa,  interne i eksterne prednosti konkretnog poduzeća.