Skoči na glavni sadržajProgram cjeloživotnog obrazovanja Digitalni marketing, isplativost investicija i digitalne tehnologije izvodi se kao program usavršavanja bez ECTS bodova.
Program obuhvaća 45 sati nastave raspoređenih u 3 modula, te sadrži teorijski i praktični dio.
Cilj programa je potaknuti obrtnike, male i srednje poduzetnike (oni koji to jesu i oni koji će to postati), na samostalno i odgovorno izračunavanje isplativosti investicija, primjenu digitalne tehnologije u poslovnim procesima, te na razumijevanje uloge digitalnog marketinga u 21. stoljeću radi postizanja više razine profitabilnosti i konkurentnosti na digitalnom tržištu.
Ishodi učenja programa su:
Sadržaj programa:
U okviru ovog modula polaznici će se upoznati s temeljnim karakteristikama digitalnog marketinga te će nakon završetka istoga moći primijeniti alate Google Ads i Google Analytics za digitalni marketing, koji mogu povećati poslovnu učinkovitost, profitabilnost i konkurentnost svakog poslovnog subjekta.
U okviru ovog modula polaznici će se upoznati s načinima izračunavanja investicijskog ulaganja primjenom MS Excela radi povećanja poslovne profitabilnosti, učinkovitosti i konkurentnosti gospodarskog subjekta.
U okviru ovog modula polaznici će biti upoznati s vrstama digitalnih tehnologija s potencijalom razvoja poslovanja te primijeniti odabrane alate cloud servisa MS Office 365 i druge alate na primjerima u poslovanju
Uvjeti upisa na program
Program Digitalni marketing, isplativost investicija i digitalne tehnologije mogu upisati svi koji su završili srednjoškolsko obrazovanje.
Poželjno je poznavanje osnovnog rada na računalu i internetu.
Cijena programa
Cijena programa iznosi 3.100,00 kuna. (411,44 eura)
1 euro = 7,53450 kn
Informacije