NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA
ASISTENT(I):
Jezik | hr |
Studij | Stručni diplomski studij Poduzetništvo |
Semestar | 2 | ECTS | 5 |
Vrsta predmeta | Obavezni predmet |
Predavanja | 2 |
Vježbe | 2 |
Seminari | 0 |
Praktični rad | 0 |
Ciljevi kolegija
- Pravilno primijeniti metode istraživanja tržišta u stvarnom okruženju kroz ispitivanje elemenata marketing miksa, karakteristika potražnje i okruženja te profiliranje segmenata potrošača.
- Kreirati odgovarajući poslovni model i izraditi održivi marketinški plan.
- Na simuliranom tržištu analizirati ponašanje potrošača i konkurenata te odabrati prave marketinške taktike.
Ishodi učenja
- Vrednovati prikupljene tržišne informacije
- Analizirati makro i mikro okruženje te prepoznati aktualne trendove i konkurentske pozicije
- Razlikovati tržišne segmente i analizirati profile potrošača
- Kreirati odgovarajući poslovni model i marketinški plan za proizvod ili uslugu
- Odabrati ključne marketinške taktike za virtualni proizvod ili uslugu
- Primijeniti odgovarajuće statističke metode i interpretirati rezultate