Skoči na glavni sadržaj

NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA

Redoviti:

Profile picture for user orafajac
dr. sc. socio. Ozren Rafajac,
profesor stručnog studija
Vidi profil

Izvanredni:

Profile picture for user dsirola
dr. sc. socio. Davor Širola,
profesor stručnog studija
Vidi profil

ASISTENT(I):

Jezik hr
Studij
Semestar 2
ECTS 4
Vrsta predmeta Obavezni predmet
Predavanja 2
Vježbe 2
Seminari 0
Praktični rad 0
Ciljevi kolegija
  • Razumjeti važnost istraživanja poslovne okoline i profiliranja korisnika u različitim industrijama.
  • Razlikovati poduzetničke strategije i vrste različitih inovacija.
  • Primijeniti različite inovacijske tehnike i metodologiju izrade poslovnih planova te osvijestiti značaj (post)prodajnih usluga.
  • Analizirati protokole u sigurnom i nesigurnom komunikacijskom kanalu i usvojiti preporuke o prezentaciji poslovne ideje
Ishodi učenja
  • Analizirati elemente poslovne okoline (tržište, industrijska okolina, utjecajni čimbenici) i potrošača u pojedinim industrijama.
  • Primijeniti poduzetničke strategije i taktike kao i inovacijska rješenja za unaprjeđenje poslovanja poduzetnika.
  • Izraditi poslovni plan koji uključuje ključne poslovne činitelje važne za prevladavanje poslovnih izazova i traženje novih poslovnih prilika.
  • Utvrditi ulogu usluga u suvremenom društvu te IKT gospodarstvu koje se temelji na uslugama.
  • Izraditi i prezentirati "Elevator pitch" poslovne ideje.