NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA
Redoviti i izvanredni:


Redoviti i izvanredni Pazin:

ASISTENT(I):
Jezik | hr |
Studij | Stručni prijediplomski studij Poduzetništvo |
Semestar | 3 | ECTS | 6 |
Vrsta predmeta | Obavezni predmet |
Predavanja | 2 |
Vježbe | 2 |
Seminari | 0 |
Praktični rad | 0 |
Ciljevi kolegija
- Prepoznati prilike, izraditi plan poslovanja, te dovesti prepoznatljivost poslovnog subjekta kao odgovor na potražnju.
Ishodi učenja
- Odrediti svrhu i smisao marketinga te njegovu ulogu kroz nove marketing odnose.
- Identificirati važnost i utjecaj elemenata marketing okruženja na poslovanje poduzeća.
- Opisati proces istraživanja tržišta te analizirati ponašanje potrošača na određenom primjeru.
- Analizom karakteristika i potreba potrošača odrediti adekvatnu skupinu potrošača za otvaranje nove tržišne niše.
- Kombinacijom elemenata marketing miksa utvrditi i objasniti utjecaj na zadovoljstvo/nezadovoljstvo potrošača.
- Kreirati marketing plan koristeći interne i eksterne prednosti konkretnog poduzeća u svrhu razvoja proizvoda/tržišta.