Skoči na glavni sadržaj

NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA

Profile picture for user orafajac
dr. sc. socio. Ozren Rafajac,
profesor stručnog studija
Vidi profil

ASISTENT(I):

Jezik hr
Studij
Semestar 6
ECTS 4
Vrsta predmeta Obavezni predmet
Predavanja 2
Vježbe 2
Seminari 0
Praktični rad 0
Ciljevi kolegija
  • Koristiti digitalne platforme, društvene mreže i ostale alate za kreiranje digitalnih promotivnih sadržaja.
  • Primijeniti metodologiju istraživanja tržišta i analize ponašanja korisnika s ciljem unaprjeđivanja korisničkih iskustava (UX i CX).
  • Kreirati marketinške projekte koristeći različite tehnike i tehnologije za izradu digitalnih promotivnih sadržaja.
Ishodi učenja
  • Identificirati elemente marketinškog miksa u okviru razvoja novih IKT rješenja/proizvoda
  • Analizirati strategije, kanale i alate digitalnog marketinga
  • Integrirati informacijske tehnologije u marketinške strategije poduzeća
  • Primijeniti suvremene CRM metode/alate za stvaranje lojalnih i profitabilnih klijenata
  • Provesti istraživanje tržišta i izraditi marketinški plan za odabranu poslovnu ideju
  • Izraditi promotivne sadržaje za proizvode i usluge
  • Predložiti marketinške strategije za promatrano poduzeće s ciljem ostvarivanja održive konkurentske prednosti