NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA
ASISTENT(I):
Jezik | hr |
Studij | Stručni prijediplomski studij Informatika |
Semestar | 6 | ECTS | 4 |
Vrsta predmeta | Obavezni predmet |
Predavanja | 2 |
Vježbe | 2 |
Seminari | 0 |
Praktični rad | 0 |
Ciljevi kolegija
- Koristiti digitalne platforme, društvene mreže i ostale alate za kreiranje digitalnih promotivnih sadržaja.
- Primijeniti metodologiju istraživanja tržišta i analize ponašanja korisnika s ciljem unaprjeđivanja korisničkih iskustava (UX i CX).
- Kreirati marketinške projekte koristeći različite tehnike i tehnologije za izradu digitalnih promotivnih sadržaja.
Ishodi učenja
- Identificirati elemente marketinškog miksa u okviru razvoja novih IKT rješenja/proizvoda
- Analizirati strategije, kanale i alate digitalnog marketinga
- Integrirati informacijske tehnologije u marketinške strategije poduzeća
- Primijeniti suvremene CRM metode/alate za stvaranje lojalnih i profitabilnih klijenata
- Provesti istraživanje tržišta i izraditi marketinški plan za odabranu poslovnu ideju
- Izraditi promotivne sadržaje za proizvode i usluge
- Predložiti marketinške strategije za promatrano poduzeće s ciljem ostvarivanja održive konkurentske prednosti