NOSITELJ(ICA) KOLEGIJA
ASISTENT(I):
Jezik | hr |
Studij | Stručni diplomski studij Poduzetništvo |
Semestar | 2 | ECTS | 4 |
Vrsta predmeta | Obavezni predmet |
Predavanja | 1 |
Vježbe | 2 |
Seminari | 0 |
Praktični rad | 0 |
Ciljevi kolegija
- Cilj kolegija je upoznati studente s osnovnim konceptima digitalne promocije i brandinga, te valorizirati značaj upravljanja robnom markom u digitalnom okruženju.
- Opisati ulogu društvenih mreža u suvremenom poslovanju. Razlikovati privatne i poslovne profile na društvenim mrežama.
- Koristiti osnovne digitalne alate u skiciranju primjerenih sadržaja i materijala za objavu. Opisati kanale komunikacije.
- Postavljanje objava, oglasa i jednostavnih oglašivačkih kampanja na društvenim mrežama (npr. Facebook, LinkedIn, Instagram) te upravljati recenzijama i komentarima.
Ishodi učenja
- Utvrditi ulogu društvenih mreža u suvremenoj promociji i brandingu
- Dizajnirati vizuale poslovnih profila na društvenim mrežama
- Kreirati atraktivan sadržaj u objavama
- Oblikovati komunikacijski koncept za društvene mreže
- Izraditi oglas i pripremiti oglašivačku kampanju za objavu na društvenoj mreži